יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

 על עצמי              
 
בפרק "על עצמי" תכתבו על עצמכם בהיבטים שונים: (תוכלו לכתוב בסגנון הומוריסטי)
 
 חקר השם הפרטי
שנת הולדתי, משקלי, בית החולים, מקום מגורי.
ילדותי, התפתחותי, הרגלים מצחיקים בילדותי.
חוויות וזכרונות מיוחדים שלי.
ההורוסקופ שלי.
המילים הראשונות שאמרתי.
למי אני דומה?                                                                  
סדר היום שלי.                                                                                               
החובות שלי בבית.
בילויים עם המשפחה.
תחביבים.
תכונות אופי המאפיינות אותי.
חבריי הטובים ביותר.
מאכלים האהובים עלי.
שאיפות ןחלומות לעתיד.
אני בר מצוה / בת מצוה
ועוד...
  
 
מידע לגבי אירועים שהתרחשו ביום הולדתכם תוכלו למצוא בקישורים הבאים: 
 
Dayofbirth                                    Time Capsule
 

3 תגובות:

  1. הקישור לבלוג של אור א.
    http://orush66.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. אורלי פרסמתי את הפרק על עצמי מתי את בודקת?

    השבמחק
  3. אורלי זה הבלוג שלי עם הפרק על עצמי אני רוצה להוסיף תמונות אז אני יעשה את זה מאוחר יותר http://danielgil123.blogspot.co.il/

    השבמחק